tisdag 8 september 2020

Flyttdags

 Ja så var dagen kommen och den kommer alltid lika snabbt känns det som.

När man ser dem så här tillsammans känns det tufft att skilja dem åt men samtidigt är de så redo för det.


Sista natten med syrran/brossan.

De två är väldigt sociala och vi vara nära. Jag fick flytta tillbaka till valprummet för de blev alldeles olyckliga över att sova där ensamma. Men med mig i rummet och JoJo eller Mio sov det sött.

Fick ju tvunget få till lite familjefoto.

Känner mig inte alls nere hälsar Max.

Inte det lättaste att få dem sitta fint och titta i kameran samtidigt när man är ensam om det.



Men visst blev de rätt söta ändå?


Tiden sista dagen går som alltid alldeles för fort och snart kom Max matte Lena med sin dotter Therese och barnbarn Annie. Till hundarnas stora lycka med fickorna fulla av torkad blodkorv.

Ett familjefoto och ett varmt lycka till med fina lurifaxen💖

Inte långt efter var det Chisca`s tur och hennes fine matte Abigail,

och "morfar" Ali.

Kändes väldigt fint att återse dem efter 11 år och att de är så glada i Dixie att de återigen valde oss.
Nu hoppas jag att den lilla rackarungen blir lika snäll 😉
Varmt lycka till med Chisca!!


och kvar fanns bara JoJo. Som gick ett varv och tittade efter sina små men samtidigt tror jag hon är rätt nöjd nu att släppa taget om sina små. Få mysa matte själv och inte hålla efter småttingar. JoJo har varit en så duktig mamma och jag är så nöjd med både Chisca och Max som inte minst ärvt mormor Mimmie och mamma JoJo`s vilja att vara nära och mysa.

Nu är denna resa slut men jag önskar er återigen varmt lycka till mer era små och stort tack för förtroendet att ni valde just oss 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar