onsdag 15 juli 2020

2 dygn



Idag är jag trött. JoJo haft orolig natt. Hade feber igår kväll vilket är väldigt vanligt efter en valpning och när mjölkproduktionen kommer igång. Men gjorde henne varm och hon hoppade i och ur valplådan. Lite dålig i magen var hon med och ville såklart ut ofta. Kl 03.21 hade jag ännu inte fått en blund. JoJo är ju väldigt mammig så hon söker ju sig till mig om det är nåt. Jag har alltid har en liten lampa tänd i början för att jag ska kunna hålla koll men förstod också att hon inte fick ro för den var tänd. Släckte den lagom till det började ljusna ute och då la sig lugnet för en stund. Valpisarna hade hon full koll på och de är mkt missnöjda och talar om det om de inte får tutta mest hela tiden så JoJo diade dem blev varm hoppade ut de pep och hon i igen. Att de äter syns. Halsbanden som jag satte på i måndags och var lite stora då har de växt i nu. Idag har allt varit som vanligt igen och JoJo legat hos de små mest hela tiden. Lite bilder kommer här:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar