måndag 24 augusti 2020

6 veckor

Nu vill jag bara stoppa tiden !!!
Men tänderna är riktigt vassa nu och tår tycks vara en delikatess.

CoolaCox Ronja Rackartyg
Chisca
6 v
Vikt 2554g
CoolaCox Max Lurifax
Max
6 Veckor
Vikt 3290 g 
Inga lättviktare direkt =D 
Men så äter de ju både mat och dessert från mjölkbilen.
Idag delade vi ett ben med Mio.
Tur det var långt.

Men vad är ett ben mot en matta?

Tänk att 2 veckor kan göra så mycket i storlek.
Första gången jag har två kullar i olika åldrar. En gång tidigare har vi haft två kullar men då sklijde det bara 4 dagar.

Mio min Mio en sån fantastisk bonusmamma.
JoJo bjöd upp på bus med de små idag som tittade med mycket förvånad min
som sa men vad gör du!!!!!!


Somnar sött bredvid Smulan.

En valp sover, Mio ligger och diar ,samt Smulan som vill leka med bollen.
Är så glad i min flock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar